4.2.11


Perseidy
coraz jaśniej
w mojej studni


Zainspirowane haiku Gabriela


4 komentarze:

  1. Temat piękny i inspirujący od dawien dawna... Może to "po prostu" archetypiczny obraz duszy; niewyrażalnej tęsknoty za czymś, co nie do końca się już pamięta?

    http://myownimpressions.blox.pl/2008/10/wpis-2.html

    :-)

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Aniu! Jaka piękna interpretacja! :-)
    A kiedyś zastanawiałam się:

    z nieba
    gwiazdy spadają
    - po co?

    Teraz już wiem :-) i zmienię nieco haiku.

    Magda :-)

    P.S.
    Twoje haiku musiałam przeoczyć. :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Madziu,
    bardzo ładne haiku. Aż zatęskniłam za latem i ciepłymi nocami. Niech ta zima się wreszcie skończy.

    Pozdrawiam,
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Marysiu! Dziękuję :-)

    Ja też bardzo, bardzo tęsknię za wiosną,
    za latem. Właściwie tęsknię od chwili
    kiedy się tylko skończyły.
    I wcale nie żal mi długich nocy ;_))
    Tak mam co roku, ale pocieszam się, że z każdym rokiem czas płynie jakby szybciej. Właściwie na pewno szybciej.
    Zatem zapraszam do lata. :-)

    OdpowiedzUsuń