26.5.11


Dzień Matki
wciąż ten sam błysk oczka
w ślepym pierścionku



4 komentarze:

  1. Madziu,
    znów Anonimowa Iris :)

    Dzień Matki -
    wciąż ten sam błysk w oku
    niedowidzącej

    Pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie Irenko :-).

    15 lat temu, od mojego małego synka dostałam (ze skarbonki) pierwszy złoty pierścionek.
    Dziś nie mogę go zdjąć już z palca, a szkoda mi przecinać, bo oczko pobłyskuje nie tylko w Dniu Matki.

    Serdeczności,
    Magda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mazdiu,
    znów nie udaje mi się z konta Google :(Każą mi założyc sobie darmowe konto:) A u Karola jakoś bez problemu. Ślepy pierścionek - myślałam, że zgubione oczko i tylko wspomnienie zostało przemiłe. A to złoty pierścionek jest. Co też mi się uroiło.
    Pozdrawiam
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrozumiałaś bardzo dobrze Irenko :-).
    To chyba ja coś namyliłam w komentarzu.
    Pierścionek jest "ślepy" ze starości, a ja wciąż
    pamiętam i błysk oczek synka, i oczka pierścionka.

    Ja mam też problemy na blogu.
    Muszę korzystać z różnych przeglądarek
    w zależności, co chcę napisać, czy komentarz,
    czy post.
    Jeśli nie naprawi się samo, zgłoszę usterkę.

    Dużo słońca,
    Magda :-)

    OdpowiedzUsuń