14.12.08


początek burzy
w twoich oczach co chwilę
błyskawica



4 komentarze:

  1. Madziu, to niesamowite, ale mamy podobne myśli, obserwacje:) Wysłałam niemal identyczne haiku na konkurs KUSAMAKURA i jeszcze go nigdzie nie publikowałam:

    evening storm
    in your eyes
    bolt after bolt

    wieczorna burza
    w twoich oczach
    grzmot za grzmotem (piorun, błyskawica, czy jak kto woli)

    Niesamowite i ...miłe:)

    Sciskam,
    Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu :-))
    Będę mocno trzymala kciuki.
    Mam nadzieję, że moje haiku Ci nie zaszkodzi tym bardziej, że nigdzie go nie wysyłałam.

    Serdeczności,
    Magda :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzik nic nie zaszkodzi, bo chociaż jeszcze nie ma wyników, już wiem, że się nie udało;) Nie otrzymałam żadnej wiadomości. Ale to naprawdę niesamowita sprawa, która bardzo mnie rozbawiła i ucieszyła:)))Ps. Opublikowałam to hai przed chwilą na blogu, ale na krótko, bo boję sie zarzutu o plagiat;))) Różnie z tym bywa....Ale normalnie fajna sprawa! Nie mogę się nadziwić:)Naprawdę się ucieszyłam!:)

    Jeszcze raz ściskam i pzodrawiam,
    Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście niesamowity zbieg okoliczności.
    Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie jeśli umieścisz na swoim blogu odpowiednią notkę i po kłopocie.

    Trzymaj się! :-))

    OdpowiedzUsuń