27.9.09



babie lato
w otwartym oknie
waha się pająk



4 komentarze:

  1. Na ten utwór głosoawałem, Magdo. Miałem nadzieję, że wygra. Uważam, że jest znakomity, działa na mnie silnie.

    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps.
    Dziękuję i doceniam, że mnie obserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie podbudowałeś Karolu,
    bo są takie chwile, gdy pojawia się zwątpienie. Bardzo Ci dziękuję :-).

    Gdyby to haiku wygrało, to mogłoby mi się przewrócić w głowie... bardziej ;-)).

    Karol :-)
    mam Cię na oku przez cały czas, ale teraz stworzyłeś mi możliwość legalnego "śledzenia" ;-)).

    Cieszę się, że wpadłeś do mnie.
    Magda

    P.S.
    Twój "pasikonik" rozczulił mnie na trzy punkty. Czujesz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, czuję...
    Dzięki wielkie, ściskam,
    K.

    OdpowiedzUsuń