28.9.12


upalny dzień
drwal ociera pot
w cieniu drzewa





9 komentarzy:

  1. Wow! Naprawdę świetne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dobrego weekendu, Madziu :)

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  2. Marku :-)

    Czułam, normalnie czułam, że Ty mnie zrozumiesz.
    Dziękuję!

    Miłego wypoczynku,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, , Magdo, i mnie się podoba:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolu, witam Cię! :-)
    Zobacz, to już jesień... I cienia będzie coraz mniej,
    nie tylko przez drwala. Cieszę się, że wybrałeś to haiku.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze - z opóźnieniem. Przewrotne haiczku - w świat je....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Artur, spróbuję pomyśleć o świecie.

    Magda :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu,

    świat to "wioska" (globalna);-),Twoje haiku będzie czytane od lasa do (nie do Sasa) stracha (nie tylko na wróble).

    Twój trójwers ociera się o "głębię".

    Pozdrawiam
    Leszek

    PS.
    Teraz tak sobie pomyślałem, że warto zmienić fragment i dać coś super.
    Nie podpowiadam - sama znajdziesz.

    L.

    OdpowiedzUsuń
  8. 47 yr old VP Accounting Kleon Sandland, hailing from Dauphin enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Gaming. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Mirage. dlaczego nie sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. 30 year-old Accounting Assistant I Dorian Rewcastle, hailing from Victoria enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Cycling. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Silverado 2500. Oficjalna strona

    OdpowiedzUsuń